Wednesday, December 2, 2009

Hari Raya Aidiladha

Tahun ni 1st time balik raya haji kat kelantan semenjak kawin..hubby bleh amik cuti panjang tahun ini sebab student dia sedang bercuti. lagi pun tahun ni kami berhajat nk wat ibadah korban..me n my hubby. hihi..hubby paling happy la kan.. perjalanan amik masa yg panjang..huhu..14 jam..lagi teruk dari balik raya puasa.

suasana yg sempat dirakam..


ni la lembu yang nak dikorbankan. aku, hubby amik 2 bahagian. 5 bahagian lg org lain. korban lepas solat raya..


pasir pantai tak dapat main. main pasir depan rumah pun jadi ler.pasir yg ditambah/beli.kalo tak, berlumpur je sebab baru lepas banjir.


jalan-jalan kat jeti petang raya.


ada rupa ibu anak 4 daa..


pagi sebelum balik ke KL air naik semula gara2 hujan tak berenti 2 hari. ayah kata ni baru air hujan je..kalo air sungai lain kaler nyer.. sempat la kami main banjir..hihi..





video

1 comment:

  1. ida dearie.. lamanya x apdet blog..
    meh la dtg amik award dr blog ku itu..
    wat penyeri blogmu ini. *wink*

    ReplyDelete